24 Haziran 2016 Cuma

Kum Festivali (Sand Festival)^^

Merhabalar herkese^^

Turkiye sicaklardan kavruluyorken biz yeniden gunesin yuzune hasret kaldik :(
Bu hafta hic durmadan yagmur yagdi..hatta suan simsekler cakiyor :( Ben bi yaz asigi olarak bu durumdan hic hosnut degilim :(

Havalar bu kadar kotuyken, aklima Busan'da gerceklesen kum festivalini anlatmak geldi. O gun o kadar guzel bir hava vardi ki suan o sicakligi hissetmek istiyorum :)

Busan kum festivali (sand festival) her yil buranin en turistik sahili olan Haeundae Beach'de gerceklesiyor. Yaklasik 3 gun suruyor bu sure icinde sanatcilar kumdan heykeller yapiyor. Biz 29 Mayis'da gitmistik sanirim haftasonu oldugu icin asiri kalabalikti ve cok fazla turist vardi. Festival alaninda konserlerde oluyor hatta aksam DJ performans vardi ama biz aksam kore yemekleri yemeyi tercih ettigimizden kalamadik :)

Simdi size cektigim bir kac fotografi gostermek istiyorum:)








Tabiki de asiri tatli Koreli bebekler :))


En guzelini en sona sakladim :) Gercekten buna bayildim :)


Bu kum tepsinden asagi kayiyorlardi, kimisi de yukari kosarak tirmanma yarisi falan yapiyordu :) Bir cesit aktivite olsun diye yapilmis minik bir tepecik :)


Burasi da meshur Haeundae Beach :) Tabi bu festival icin kumlar desilmis durumda normalde cok duru bir guzelligi var sahilin ama yazin tam bir facia oluyormus:) Igne atsaniz yere dusmeyecek bir kalabalik oluyormus bu sahilde :)


Bu haftalik da bu kadardi anlatacaklarim :)
Umarim begenmissinizdir..
Eger merak ettikleriniz varsa yorum yaparak sorabilirsiniz :)

Hoscakalinnn^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder