6 Haziran 2016 Pazartesi

Samgwangsa Tapinagi

Merhabalaarrrr !!

Sonunda guzel gunesli bir Kore sabahindan size merhaba diyebiliyorum :) Her ne kadar arada deli gibi yagmur yagsa da artik gunesi gordugumuz vakitler cogaldi.. Demek ki buraya da yaz geliyor oleyyy !!!

Yazima baslamadan once, blog actim diye soka giren canim arkadaslarim ve kuzenim, Mehtap, Alican , Adil ve Kutay'a Kore'den selamlar ve opucukler yolluyorum :))

 Mayisin 14'u Buddha'nin dogum gunuydu..Bizde tapinak tanipak dolastik bugun pek lafi uzatmak istemiyorum cunku birsuruuu fotograf ve videolar cektim. Hemen onlari ekleyeyim sizde benim kadar gezmis olun :)

Oncelikle ilk gittigimiz tapinak olan Samgwangsa tapinagindan fotograflar ekleyeyim..


 Burada gordugunuz gamali hac budizmi temsil ediyor


 Bu gordugunuz filler kagittan yapilmis ve kafalari hareket ediyordu..


 Budda'yla ben :))



 Bunlar, en basta gordugunuz gamali haci olusturan isiklar. Gordugunuz gibi kagitlara isimler ve dilekler yaziliyor..


Burasi da budizme inananlarin ibadet ettikleri alanlardan birisi. Bu kulenin etrafinda donuyorlar ardindan da onunde egiliyorlar..




 Tapinagin yukarisinda orman vardi..Bu da oradan bir manzara..


 Bu resimdekiler vee...


 Bu resimlekiler, bir seyleri temsil eden tanrilarmis. Ornegin birisi bereket icin birisi baris icin birisi mutluluk icin gibi..


 Yine ben :)


 Bu gordugunuz alan her tapinakta bulunuyor..Genelde yasli insanlar buraya geliyor yatiyor,uyuyor,arkadaslari ile sohbet ediyor,isterlerse biraz onde bulunan yerden ibadetlerini gerceklestiriyorlar..



Aslinda eklenecek cok fotograf var ama genel olarak burayi gorebilceginiz fotograflari secmek istedim :) Gercekten cok etkilendigim bir yerdi ve gittigim ilk tapinakti.. Biraz da videolar ekleyeyim :)

Tapinagin genel gorunusu


Burada da budizme inananlarin ibadetlerini nasil gerceklestirdiklerini gorebilirsiniz :)

Umarim sizler de benimle beraber gezmis kadar olmussunuzdur :) Okulum asiri yogun surekli odevler,sunumlar ve kendi deneyimle ilgileniyorum, o yuzden cok fazla yazi yazamadim ama telafi etmisimdir umarim :)

Hoscakalin !!!


6 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar çekmişsin canım, gitmiş gibi oldum ❤

    YanıtlaSil
  2. yaa ne güzel hepsi fillere bayıldım :) bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler :) Bende bayildim her birine oradan cikasim gelmedi :)

      Sil