17 Mart 2016 Perşembe

~Guney Kore'de 14 Mart (White Day)~

Merhabalarrrr

Yine bir Persembe gunu ve yeni bir yazi ile karsinizdayim..


Normalde bugun daha farkli bir yazi yazacaktim ama gecen pazartesi yani ayin 14'u Kore'de ozel birgun diye bu konuda yazmak istedim..Ne bugunun ozelligi ? 14 Mart, Kore'nin Sevgililer Gunu yani diger bir isimle "White Day". Tabi Kore'nin dedigime bakmayin bugunu ayni zamanda Japonya,Tayvan ve Cin'de kutluyormus.



Nerdeyse her ay etrafta standlar kurulup bi cikolata,cicek olaylari donuyor, yetisemiyorum gercekten Korelilerin ozel gunlerine. Neyse yine baktim heryer de cikolatalar,cicekler falan, benim Koreli arkadasima sordum ne oluyor yine diye. O da 14 mart Kore'nin sevgililer gunu dedi. Eee dedim daha yeni bitti 14 Subat, o da o zaman kizlar sevgilerine yada hoslandiklari kisiye cikolata veriyor dedi ama martta olanda erkekler veriyor dedi. Hatta diyelim ki siz birinden hoslandiniz gittiniz 14 subatta bir cikolata verdiniz, bu cocukta size 14 martta yada daha oncesinde cicek veya cikolata verirse, o da sizden hoslaniyor demekmis :)


 Gercekten Kore'de copcatanlik isleri cok garip yuruyor :) ama soyle bir guzel yanida varmis bu olayin mesela hoslandiginiz kisiye cikolata verdiniz ama o geldi ben senden hoslanmiyorum dedi. Hemencecikkkk kivirabiliyorsunuz, "Ne alaka bende senden hoslanmiyorum butun arkadaslarima cikolata dagitiyorum " falan diyorsunuz, cocukta aaa ben yanlis anladim pardon falan diyormus:) Ilginc gercektende..


Simdi, sizlerle sokakta kurulan standlardan fotograflar paylasarak bu hafta ki yazimi bitireyim..








                 Kocaman lolipoplar ve lolipoplardan yapilmis cicekler gerceken cok sevimli




Bol cicekli,cikolatali bir yazi oldu :)


Haftaya gorusmek uzere..


Hoscakalin !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder